Tuesday 28 August 2012

Gwen Chan Ah Yo.

Gwen chan ah yo ---> It's okay, I'm okay in Korean. Luuuuuulz.

Lepas apa yang aku dapat 'jumpa', 'selongkar' semalam, I found out that me myself dah dapat balasan sebab tinggal solat masa raya. Lulz. Tu lah, baru tinggal solat berapa kali, kejap je Allah nak bagi balasan kat aku. As I said earlier, it's okay. Silap aku sendiri. Lalai. Cepat leka. Cepat lupa diri.

Bak kata Nana, kawan kelas, kawan rumah, kawan sebelah katil ;

"Allah nak bagi petunjuk kat kau tu Yana".

Well, thank you dear friends. Balqis yang selalu comfort aku bila aku sedih. Ika yang jadi tukang peluk whenever aku nangis. & Nana yang selalu ingatkan aku supaya jadi kuat. Not to forget, budak-budak lelaki yang selalu jadi mangsa aku lepaskan emo aku. Baik budak Tesl, mahupun budak IT. Thank you korang. Walaupun aku selalu cakap kasar dengan korang, tapi... sebenarnya.. hati aku lembut. Heheh.

I can't sleep well last night, tetiba rindu parents. Entah kenapa. Padahal baru je balik rumah petang tu. I don't feel like live in here anymore. I want to go home. Or tempat lain. Dengan family. Tempat yang orang takkan jumpa/dapat cari. Tempat yang aku boleh lupa semuaorang. No exception. Aku penat. Penaaaaaaat sangat.

**Kau dah sakit banyak kali, but still kau pilih untuk terus sakit lagi. Bodohnya Yana. 

Aku terima semua ni, because I know Allah takkan uji dengan something yang aku tak mampu. & I'm strong enough to face all these. Help me. dear Allah.